Acu Laser Prof Dr Nik Omar


Laser akupunktur untuk kesihatan sejagat disyorkan oleh doktor untuk merawat kes-kes kronik seperti:

·         Buah pinggang

·         Tekanan darah tinggi

·         Kencing manis

·         Strok

·         Sebarang ketumbuhan, fibroid atau sista

·         Allergic atau resdung

·         Jantung dan kolestrol

·         Masalah hati, bengkak hati, hepatitis, cirrhosis

·         Pelancaran peredaran darah

Selamat, berkesan, mudah digunakan, tidak ada kesan sampingan, tidak menggunakan dadah atau steroid, pembuktian ujian saintifik yang nyata dan mesra pengguna.

 

Diperakui dan disyorkan oelh Prof Dr Nik Omar

President MRHP Malaysia, Vice President International Homeopathic Medical League (Geneva, Switzerland)


 

Teknologi Akupunktur yang terbaru

Acu Laser ini diperkenalkan di Malaysia oleh Prof Dr Nik Omar (LAPNO), yang merupakan seorang pakar akupunktur melayu terkenal yang juga merupakan Vice President International Homeopathic Medical League (Geneva). Beliau telah merawat kes-kes kronik dengan alat ini melebihi dari 10,000 orang dengan jayanya.

Mesin ini juga dikenali sebagai Lower Level Laser Therapy (LLLLT) dan telah digunakan secara meluas di Canada, Eropah, Russia dan Cuba sejak tahun 1960 untuk merawat kes-kes urat saraf, buah pingang, jantung, kencing manis, strok, menurunkan kadar kolestrol, melancarkan peredaran darah dan lain-lain.

Fungsi alat ini jauh lebih baik dari menggunakan jarum akupunktur bagi orang-orang yang takut pada jarum. Alat ini amat sesuai digunakan seisi keluarga, ia amat berkesan, mesra alam dan mesra pengguna.


 
 
 
LA Prof Nik Omar digunakan dengan melekatkan pada hidung sebelah kiri atau kanan selama 25 minit dimana dos minima laser dengan tenaga yang kecil sebanyak 655nm panjang gelombang akan mengaktifkan salur darah dititik akupunktur hidung akan melancarkan peredaran darah dan bertindak nyah toksid melalui air kencing, peluh dan air najis.

Anda akan dapat melihat bagaimana alat ini berfungsi dengan mengambil sampel darah sebelum menjalani rawatan ini dan selepas menjalani LAPNO. Anda akan dapati sampel radikal darah lebih baik dan penuh oksigen selepas menjalani rawatan ini, dari sebelum menjalani rawatan ini dimana darah akan berketul-ketul dan melekat antara satu sama lain.

Darah yang berketul-ketul atau blood clot ini boleh mengakibatkan serangan jantung secara tiba-tiba, strok atau lumpuh, kencing manis, kebas kaki, kebas anggota badan, lemah dan keletihan, ketumbuhan pada otak atau blood clot pada otak.

Terdapat lebih dari 3,500 penyelidikan saintifik tentang kegunaan biomodulation LLLT

Keputusan ujian darah sebelum dan selepas 25 minit menjalani terapi.

 
 
Untuk tempahan boleh hubungi 018-2888 379

 
 
 
In partnership with Greatcore, Inc., USA